"NU se poate lucra cu Gigi Becali!" Golgeter in Ucraina, TEPUIT cu salariul si cu transferul de Steaua! Cum l-a salvat MM Stoica de la evacuare!

28.07.2011 11:19

Maicon dezvaluie ca Steaua are sa-i plateasca salariul pe 3 luni!
	"NU se poate lucra cu Gigi Becali!" Golgeter in Ucraina, TEPUIT cu salariul si cu transferul de Steaua! Cum l-a salvat MM Stoica de la evacuare!

 

"Nu-mi pare rau. Consider ca mi-am facut datoria pentru Steaua, atat cat mi s-a permis, pentru ca stiti cu totii ca nu mi s-a dat ocazia sa arat tot ce pot. Din pacate, cei de la Lutk au cerut multi bani pe mine si chiar daca Gigi Becali mi-a promis ca va achita suma, intr-un final n-a mai facut‑o. Asta e, merg inainte.
Steaua e un club foarte mare. Mi-a placut enorm sa joc acolo, toti au fost buni cu mine, m-au ajutat si respectat. ii multumesc in special soferului de autocar, care m-a sprijinit cel mai mult in toate"
spune Maicon in Prosport, brazilianul dezvaluind ca Steaua are in continuare datorii la el.

"Ma durea sa vad faptul ca trece timpul si ca eu nu primesc salariile care mi se cuveneau si ca eram singurul care nu era platit. Nici pana in ziua de azi nu s-a rezolvat aceasta problema, am de primit trei salarii si nu reusesc sa dau de nimeni din acel club. Sa-i dau in judecata e ultimul lucru pe care as vrea sa-l fac." mai spune Maicon care povesteste si cum sunt oamenii din conducerea Stelei.

"Sa incep cu Gigi Becali. Dansul este un om extrem de dificil, rar mi-a fost dat sa vad asa persoana. Astazi spunea ceva frumos, iar maine tuna si fulgera. Niciodata nu stiai la ce sa te astepti, nu poti sa lucrezi cu asa un om. Despre Meme Stoica, nu am ce sa-i reprosez, este un om extraordinar. Nu pot sa uit cum m-a ajutat atunci cand eram la un pas sa fiu dat afara din casa pentru ca Steaua nu platise chiria. Dansul a adus bani de-acasa si a rezolvat totul" dezvaluie fostul atacant al Stelei care are 4 goluri in 2 meciuri la Volyn Lutsk.